Thursday, March 31

G.E.D.I.K ?

hahaha kay kay
korg tengok betol betol title kat atas tu
G.E.D.I.K
yaa ,
aku dengan kawan kawan aku digelar gedik sebab seorang lelaki
excuse me ,
kitorg just gedik antara kitorg jea kay
takde ah sampai nak menyendeng-yendeng bagai (;
kalao orang yang kao minat ,
tiba tiba start rapat dengan kao ,
aku yakin kao akan jadi macam tu jugak .
yaa , sorry lah if kao terganggu dengan cerita kitorg semua
heh , apa ada hal ?
aku dah banyak kali ah denga kao kutuk aku
but aku diamkan jea
yaa , aku diamkan
aku taknak ah meletop bagai semua
aku takmacam kao ,
aku suka simpan
but bila aku dah meletop ,
jangan harap lah aku nak diamkan diri aite ?
takpe lah Ieda ,
just be patient .
kao bukannya ada sorg jea kawan kan ?
kao ada RAMAI KAWAN (;
aku tao kao akan terasa dengan post aku ,
but apa aku kesah ?
aku bukannya BESTIES kao ,
kan ? (;

2 comments: