Tuesday, March 15

Andai Dapat Ku Undur Masa ,

bilaa aku tengok belogg Emalina Abdul Aziz ,
tetiba aku terasaa nak buat benda yang samaa .
sorry sayaaaang saya copycat awak♥♥♥♥



kay neh first time aku lepak dengan dorg semua
Geng-geng Electro Polka
yaa aku rindukan waktu waktu dahulu
aku nak kitaa yang duluu
but aku tao ,
masa takboleh diundur semula (':


ini second gath Ravaro right ?
Double gath dengan Atomic
yaa best sangat time neh
bilaa aku terkenang balek ,
rasa rinduuuu sangat , (;


time neh ruma Kylaa ada buat kenduri kakak dea kawen
kitaa ramai ramai pegi naek teksi ,
ohh sangat rindu time neh
kitaa buat ruma kylaa tu macam rumah sendiri kan ?
baring baring depan pelamin ,
snapping picture segala bagai 




ini third gath Ravaro ,
Triple Trick Gath Voraz Ravaro ,
Super Atomic dengan The Xaver
dekat Port Dickson
Teringat semua tipu mak ayah kan ?
Sumpah menggelabah gilaa bgtao parents sendiri
but tu lah saat yang paling manis aku pernah lalui (;


korg , ingat tak masaa neh ?
Time neh aku gado with someone
and korg still ada dengan aku (;
even budak tu best friend aku ,
aku buat dunno jea sebab aku ada korg


kay time neh ada bbq kat pantai kelanang
antara Voraz Ravaro dengan Super Atomic
takramai yang datang
 but best jugak (;



ingat masa neh ?
bukapuasa Varoz Ravaro ,
Super Atomic dengan Electro Polka
taklupa jugak the Xaver (;
semua berebut rebut nak beratur beli makanan
takut taksempat nak buka puasa
gilaa comel kan kitaa ? (;



neh time rayaa
ada openhouse kat ruma Ieda
taksangka korg ramai ramai sanggup datang
hee pastu kitaa menggila snaping picture dekat webcam
bilaa tengok balek
kita neh macam happy family sangat kan ?
Ayah - Dad , Mak - Paos ,
anak sulung - Faros , Kaa , Kylaa && Wanii (kemba 4)
anak second - Ieda && Fydzz (kemba 2)
third - Emaa , bongsu - Kayang 


time neh ada openhouse kat ruma Wanii
ramai kan kawan kawan kita ?
yaa , the first openhouse
yang menggunakan khidmat dslr kesayangan aku tu
banyak gilaaaa pic kita snap
but tu semua aku terpaksa delete ,
sorry .


Photoshoot Ravaro @ Morib
last kenangan aku dengan arwah
aku sangat rindukan masa ini
korg rindu tak ? (':


time neh kitaa celebrate birthday Zyraa @ Mcd
afta balek sekola kita terus gerak mcd ramai ramai
Zyra doesnt know anything about this
kitaa buat suprise (;


time neh Electro Polka ada buat performance kat Tesco
kitaa happy gilaa kan time neh ?
sumpah rindu (;

Tapi tu semua dulu
aku rindukan semua nyaa
mana Ravaro ?
mana Super Atomic ?
mana Electro Polka yang dulu ?
kita semua pernah berjanji , BFFTD ♥
yaa aku masih ingat semua janji-janji itu .
janji-janji yang kita akan berkawan baek selamanyaa .
mana janji-janji tu ?
apa korg semua dah lupa ,
semua kenangan manis kita bersama ?
susah senang kita bersama ?
any problems , any secrets ,
kita kongsi bersama ?
aku ingin semua itu kembali
tapi sayangnya ,
semua itu takkan kembali semula
now semua dah bawak haluan masing masing kan ?
hmp , yaa aku sangat rindukan semua ini (;

4 comments:

  1. ieda , dalam apa jenis perhubungan semua ada pahit manis yang perlu kita harungi . tak semuanya indah , tak semuanya akan berlaku secara baek atau sempurna . takde siapa yang sempurna . kita bukan malaikat . && ikhlas lah dlm buat apa pun . hee , sorry sbb menyibuk . haha , yann kawan ieda && yann tanak benda-2 niee jadi dlm friendship kita okengg (: *berbaiklah sebelum terlambat . ieda manusia mereka juga manusia .

    ReplyDelete
  2. yaa Ieda pernah mintak maaf . but dorg macam taknak bagi pape respond . hmp takpe lah Yan , orang dah taknak maafkan kita , nak buat macam mana kan ? (;

    ReplyDelete
  3. hm , minta maaf && jadilah seorang yang pemaaf . hm , if dah minta maaf tapi diorang tanak maafkan takpee lah ieda . itu urusan mereka dgn Allah . yann pun bukan baek sgt nak ceramah kat orang nie , tapi sesama kita mesti sentiasa ingat mengingati . jgn bermusuhan hanya kerana perkara kecil . masing-2 dah besar right ? hee , just be yourself . yann pun ta sebelahkan siapa-2 . yann just tak suka tgk korang gaduh-2 .tak best if kawan-2 asyik berprasangka buruk && saling bermusuhan (:

    ReplyDelete