Sunday, April 24

kay its been two weeks i didnt updated my belogg
alah , baru dua minggu ;p
korg rindu kat aku takk ? hahah
*perasannya ;p
takpe , sekali sekala xD
ceritera dua minggu ?
haha
dua minggu aku takmasuk kelas
siapkan majalah sekolah
fuh tolonglah
aku dah taksanggup lagi takmasuk kelas
seriously otak gilaa blank
nak kena catchup balek mana mana subject yang tertinggal semua
ish
tu last wey aku nak kelua kelua kelas macam tu
now dah serikk sangat
exam around the corner
bilaa lagi kao nak study neh Ieda oii ?
SPM SPM ,
kao sendiri pena janji dengan diri kao ,
study hard , belaja sampai cita cta kao nak belaja kat Korea tercapai kan ?
eyy dah lah Iedaa ,
mana Ieda yang awal tahun dulu ?
yang siapkan semua homework cekgu ,
yang rajin , yang semangat gilaa nak belajar dulu ?
mana Ieda yang tu ?
aku nak Ieda yang dulu
pleasee );
i need the old Ieda back ,

No comments:

Post a Comment