Tuesday, April 12

heyya guys
yaa ,
dah lama aku tak update belogg aite ?
korg rindu aku tak ?
haha *kay perasan ;p
hmp ,
lately aku busy sangat
nak siapkan majalah IMTIAZ last year punyaa
sorry guys
act mula mula tak jadi
but tetiba last week cekgu redaksi panggil aku
dea suro siapkan jugak
haa , amek lah kao
seminggu dah aku takmasuk kelas
nak siapkan benda alah tu
sorry eh sidang sidang yang laen
korg pown seminggu jugak en takmasuk kelas
sokay wey
esuk last day
afta this kita catchup balek
mana mana subject yang kita tertinggal
sama sama kay (;
and now
lappy Ejan pla buat hal =='
asek restart sendiri jea
kawan aku cakap windows dea rosak ,
kena format balek
haiyoo ,
how aku nak buat kerja wey
kalao asek restart sendiri jea =='
Ayah , nak lappy satu
senang lah nak buat kerja
neh lappy Ejan dak rosak
Ieda kena format
sebab Ieda yang buat .
haiyo ,
mati aku kena maki dengan Ejan --'

No comments:

Post a Comment