Monday, April 4

Marry U ♥

tengok title kat atas
'Marry U'
whoaa , dengan siapa aku nak marry neh ?
HAHA takde lahh
act tu one of my fav song from Super Junior
kay Super Junior lagi
kan aku dah cakap
aku addicted dengan dorg ♥♥♥
first time aku denga this song
time tengok video Super Show dekat mana nta
their E.L.F menyanyi this song ramai ramai
and that makes me cry ohh myy
hati aku cepat sentap ah kalao bab bab jiwang neh T_T
heh seriously ,
bila aku tengok video tu again and again , i keep on crying
sebab aku sedih tengok Super Junior menanges
terharu cause all of their fans hafal lagu tu
**ceh macam aku neh salah seorang from Super Junior pla en nak menanges bagai
HAHAH xD
kay aku seda aku perasan ^^
tapi angan angan tu
kadang kadang menjadi kenyataan ,
sebab aku dah pena kena (;
and aku harap sangat angan angan aku
nak jumpa Super Junior tercapai ,
amin (;

No comments:

Post a Comment